אתגרים בעסקים #1

3 חזיתות לניהול שרלוונטיות לכל עסק!
אצל מי הברז? איך לנהל את זה? מה יקרה אם לא ננהל?

? שוכרים וספקים – בחזית הזאת היד על הברז היא אצלנו עד שנחליט אחרת. מה הכוונה? אנחנו הלקוחות וההחלטה לקנות או לא היא בידינו אלא אם כן החלטנו להכנס לשיתוף פעולה והחלטנו לחתום על הסכם. במקרה כזה, אנחנו חייבים לקרוא, להבין, להתייעץ ולחשוב לטווח הארוך לפני שחותמים. לשמור על עצמנו.

? המדינה – ברגע שהחלטנו להיות עצמאיים במדינה שלנו, אנחנו כפופים לה ולכן בחזית הזאת אפשרויות הבחירה שלנו מצומצמות וכל שנשאר זה למקסם את עצמנו ככל האפשר בכל סיטואציה. הדרך לנהל את החזית הזו היא להבין כל דבר שרלוונטי אלינו, להתייעץ עם הספקים הרלוונטיים (רואה חשבון, עו"ד), להיות אקטיבי ולא להיסחף לרגש מול הקשיים שהמדינה מציבה אלא להתמודד איתם ולנסות לצפות אותם.

? הצרכנים/הלקוחות – החזית הזאת דינאמית. אין חוקי ברזל – בני אדם מטבעם מחפשים למקסם את תועלתם כל הזמן אבל התועלת לפעמים נקבעת מרגש (וזה לא משהו שניתן לצפות) ולא תמיד לטובתנו. לכן, ניהול החזית הזאת חייב להיות דינאמי !! כל הזמן לבחון את קהל היעד שלנו, האם הוא עדיין רלוונטי לנו, האם הוא גדל? קטן? האם יש לו צרכים חדשים? ומה הדברים שנכונים לנו לעשות בעניין? מה עושים המתחרים? מה חדש בתחום? איך אפשר לשפר את חוויית הלקוח?

אז מה היה לנו? ניהול החלטי, אקטיבי ודינאמי.
מאתגר כולנו מבינים, אבל איך אתם מנהלים את זה?

טוטאלי – ליווי עסקי להצלחה
054-7910142 | https://www.totalbiz.co.il/

לתיאום פגישה עם יועץ עסקי: