ייעוץ לעסקים קטנים

ייעוץ שמעניק לך את כל הכלים להצלחה ומלווה אותך כל הדרך אליה

ייעוץ עסקי לעסקים קטנים מאפשר להניע תהליכי צמיחה בעסק ולהגדיל רווחים.
הייעוץ מסייע לבעלי עסקים לנהל עסק קטן בצורה מקצועית, באמצעות תכנון אסטרטגי מדויק של הפעילות העסקית בטווח הארוך ובטווח המיידי, שיפור ההתנהלות העסקית והתהליכים בעסק, והטמעת כלים מתקדמים לניהול יעיל שישרת את המטרות.

 

שירותי ייעוץ לעסקים קטנים – הופכים עסקים למקצועיים יותר ורווחיים יותר

במרכז שירות ייעוץ עסקי לעסקים קטנים עומדת האסטרטגיה העסקית של העסק, המתבטאת בתוכנית עסקית מפורטת ותזרים מזומנים מדויק עד השקל האחרון.
יחד הם יאפשרו לכם לנהל את העסק במקצועיות וביעילות.
הבסיס לאסטרטגיה והתוכנית העסקית הוא מחקר ופיתוח; נכיר את העסק שלכם לעומק – ננתח דוחות קיימים ומידע רלוונטי אחר, נשוחח עם המנהלים והעובדים ועוד.

ננתח את הפעילות הפיננסית, העסקית והשיווקית בעסק. לאחר מכן נשתמש בכל הידע המקצועי שלנו ובכל הניסיון שצברנו במשך שנים של ליווי עסקים להצלחה על מנת לפתח אסטרטגיה מנצחת ותוכנית עסקית מדויקת ומקצועית.
התכנית העסקית היא המפה שלנו להצלחה ואת הדרך לשם נעשה יחד. ההנהלה וצוות העובדים המנוסים של טוטאלי ילוו אתכם לאורך כל הדרך, ינחו וידריכו.

נעניק לכם כלים מתקדמים – דיגיטליים ואחרים – לניהול נכון של העסק, נוציא לפועל תוכנית שיווקית מדויקת, נעזור לרתום את כל העובדים לתוכנית ולמטרות העסקיות ונסייע במציאת מימון במידת הצורך.

אחד היתרונות המשמעותיים של ייעוץ לעסקים קטנים הוא שהשירות מעניק כלים להמשך. יחד נקבע מנגנוני בקרה על הפעילות העסקית, נבצע מעקב על ביצוע התוכנית העסקית ונעניק לכם את היכולת לבצע את הכל בעצמך, כדי שתוכלו לנהל את העסק בצורה מקצועית ויעילה במשך השנים הבאות.

 

ניהול מקצועי של עסק קטן יכול להיות ההבדל בין הצלחה לכישלון

ההנהלה וצוות העובדים של טוטאלי מחזיקים בידע מקצועי רב ובניסיון בליווי עסקים בכל התחומים.
הידע והניסיון שלנו יעזרו לכם להנחיל ניהול מקצועי בעסק, ובכלל זה ניהול תזרים מזומנים והורדת הוצאות, שיפור ההתנהלות הפיננסית, ייעול העסק, שיווק מדויק, ועוד.
פנו אלינו עכשיו ונחזור אליכם בהקדם.

 

תהליך מותאם לעסק ולמטרות שלך

תהליך ייעוץ לעסקים קטנים מורכב ממספר שלבים, כאשר כל אחד מהשלבים והתוכנית בכללותה מותאמים למאפיינים ולצרכים הספציפיים של כל עסק.

היכרות – התהליך מתחיל בהיכרות מעמיקה שלנו איתכם, עם העסק, מאפייניו, דרך ההתנהלות בו, הנתונים הפיננסיים שלו (דו"ח הוצאות והכנסות, התחייבויות לספקים, בנקים וגופים אחרים וכדומה), תהליכי העבודה, יכולות השיווק ועוד. אל תחסכו מאיתנו כלום, אנחנו רוצים לדעת הכל וזה חיוני להצלחת התהליך.

מחקר – נבצע מחקר מעמיק על השוק, המתחרים, הרגולציה בתחום, ספקים וכל מה שנדרש.
ניתוח והסקת מסקנות – ננתח את כל המידע שצברנו בשני השלבים הראשונים על העסק ועל השוק בו הוא פועל. נגייס את כל הניסיון שלנו ובעזרת חשיבה מחוץ לקופסא נמצא את הפתרונות הרלוונטיים לעסק שלכם.

אסטרטגיה ותוכנית עסקית – נפתח אסטרטגיה חדשה לעסק ונגדיר תכנית פעולה הכוללת תקציב מוגדר, מתודולוגיה ארגונית וניהולית, גיוס וניהול כוח אדם, שיפור ההתנהלות ועוד. בשלב זה ייתכן ונעסוק בנקודות כואבות וכשלים הקיימים בעסק, כל אלה יהוו למעשה "כאבי גדילה", החיוניים לשיפור ההתנהלות ויצירת צמיחה.

ביצוע – נלווה ונדריך לאורך כל תהליך יישום התוכנית העסקית והוצאתה לפועל. כאן אתם לוקחים את המושכות לידיים ואנחנו כמובן נייעץו נלווה לאורך כל התהליך. נעזור לכם גם עם הטמעה של מערכות מתקדמות (מערכות מידע, מערכות ניהול שונות ועוד), אימון עובדים ומנהלים, הנחלת תרבות מנצחת בעסק ועוד.

בקרה והמשך ליווי – נעקוב אחר התקדמות התכנית והטמעתה בעסק, נוודא שאתם מבצעים את הפעולות הנדרשות ונעזור לכם לוודא שאלו אכן קורות בהתאם למטרות שהצבנו.

 

ליווי עסקי לעסקים קטנים – ניהול העסק שלך ברמה אחרת

ליווי עסקי מעניק לעסקים קטנים את האפשרות להתנהל בצורה מקצועית ולהגדיל את הרווחים.
התהליך טומן בחובו יתרונות רבים ובכלל זה:

ניסיון – תוכלו ללמוד מהניסיון של היועץ העסקי שלכם ולהשתמש בו להשגת המטרות.
מקצועיות – היועץ מחזיק בידע מקצועי (כמו ניהול דוחות פיננסיים, הכרה של רגולציה בשוק ועוד) שישפר את הסיכויים שלכם להצליח.
הכרת התחום העסקי – יועץ עסקי חי ונושם את התחום והוא מכיר את המציאות העסקית בתחומים רבים וגם את כל השיטות, הכלים, והאנשים שיכולים לעזור לעסק שלכם.
קשרים – לא פחות חשוב מהידע המקצועי, יועץ עסקי מחזיק בקשרים עם משקיעים וגופי מימון אחרים, היעזרו בהם!
אובייקטיביות – יועץ עסקי מספק לכם נקודת מבט חיצונית ורעננה על העסק שלכם, ההתנהלות בו וכדומה.

 

עסקים קטנים רבים נסגרים כבר בשנה הראשונה, רובם בעקבות ניהול לא מקצועי דיו.
צוות היועצים שלנו יעניק לכם ליווי טוטאלי ומלא שיאפשר לכם לנהל את העסק הקטן שלכם בצורה מקצועית מהיום הראשון.

תוכן עניינים
חותם אמינות עברית

לייעוץ עם מומחה

חייגו עכשיו: 054-866-5111

או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

מלאו את הפרטים הבאים וניצור איתכם קשר בהקדם:
פתרונות נוספים

כתבות מגזין

אמונות מגבילות בעסקים

בתור מלווים עסקיים אנחנו עובדים עם מנעד רחב של לקוחות מעולמות תוכן שונים ומגוונים. חלק מהתפקיד שלנו הוא לבחון את ההתנהגויות של הלקוחות שלנו ולדעת להעמיד

קרא עוד »

טיפים לניהול עסק

בין אם אתם בעלי עסק קיים או שהתחלתם תהליך של פתיחת עסק חדש – הטיפים הבאים יהיו לכם לעזר. צאו מנקודת הנחה שברגע שהקמתם עסק

קרא עוד »

מרעיון טוב לחברה מצליחה

יש לנו הרבה מה לומר על הדרך להפוך יוזמה לחברה מצליחה. בסיפור המקרה הבא תוכלו לפגוש בחברה שהתחילה כרעיון מצוין ובאמצעות עבודה קשה ואסטרטגיה נכונה

קרא עוד »
לתיאום פגישה עם יועץ עסקי: