מה זה יועץ עסקי?

אז מה זה יועץ עסקי?

יועץ עסקי הינו בעל מקצוע שיש לו ניסיון מעמיק בניהול של עסקים לא כעצמאי ושביוזמתו פתח והקים עסקים, וגם ניהל.
יועץ עסקי יודע לזהות את הקשיים ולטובתו ניתן לזקוף הצלחות בתחום העסקים. כל אלה הביאו לו את היכולת להנהיג ולהוביל עסקים בתחומים שונים ומגוונים רבים.

במקרים רבים חברות גדולות ו\או בינוניות שוכרות יועצי שישתלבו עם עבודת המנכ"ל של החברה. במידה ואין לחברה יועץ שיווקי כעובד החברה הן בוודאי ישכרו את שרותיו של יועץ עסקי חיצוני שילווה וינווט, שכן מדובר בתפקיד הכרחי וחשוב להשלמת הפאזל והצלחת החברה. ומה עם עסקים בינוניים יותר או קטנים? גם להם הכרחי יועץ שיווקי כדי שבאמת יצליחו.

בעליו של עסק או חברה לרוב עסוק בענייני ניהול העסק ומטפל בכל מה שצריך, מהדברים הקטנים ועד הגדולים, כמו גיוס עובדים וכוח אדם,  בעיות טכניות, ענייני לוגיסטיקה וענייני כספים. קשה עד בלתי אפשרי לבעלים של חברות עסקים לאתר זמן טהור ואיכותי לניהול נכון של העסק!

יש צורך בנושאים שונים אליהם חייב להתייחס, כמו: פיתוח של החברה או העסק, איתור והתגברות על קשיים מסוימים, פיתוח של העסק או החברה, ענייני שיוו וטכנולוגיה, כל מה שקשור לבנק ועניינים פיננסים ועוד.
בנוסף הבעלים של העסק או החברה עסוקים כל כך בעניינים הדחופים והשוטפים שקשה להם לראות באמת את העסק ומכאן מגיע צורך הכרחי בליווי וייעוץ עסקי.

כדאי וחשוב להיעזר ביועץ שיווקי בשגרה, אך עסקים רבים נוטים לפנות לעזרה רק בשלבים בהם מצב החברה או העסק אינו טוב ובתהליך הידרדרות.
גם כאשר העסק יציב ונכון ניתן לשפר, להגדיל, לייעל ולהעצים, אך במידה מצב העסק או החברה במדרון, יש מקום לפנות באופן מיידי ליועץ שיווקי.

יועץ שיווקי בהחלט יוכל להרים ולייצב את העסק. לבחון את מבנה החברה והמודל העסקי, למקסם את הפוטנציאל ולמקסם רווחים.
יועץ עסקי יוכל לייעל תהליכים ושיטות בעסק, להשאיר לבעליו יותר זמן פנוי, לבנות צוות איכותי, לפתור בעיות תזרים ומימון ועוד ועוד…

לפנות ליועץ עסקי זה צעד נכון והכרחי לבעל עסק או חברה קיימת או חדשה.

למידע נוסף או לקביעת פגישת ייעוץ התקשרו 054-791-0142 

 

לתיאום פגישה עם יועץ עסקי: